BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 21, 2011

wedding ceremony again.. ;p

entry aku ni x abes lg pasal org kawen,ngehngeh...
yela nk letak entry aku kawen x tau la bile kan..
hehehehe
dh start ko menggatal, duet pn xbrape nk hado
dh simpan angan2 ko tu!!

ok.
kali ni nk cerite pasal majlis sedara aku plak kawen
1st majlis kt bentong on 5 feb
sabri n murni
pengantin sabri n murni 

rajin tak aku??? mak mertua tgok kompom masuk minang terus,kikiki ;p

sume available lg ok kecuali yg pegg ank lah ;)

2nd majlis kt kelana jaya
wedding artis uols!!!
epoi n ojie

abg epoi n ojie

a.epoi ni pengarah drama, yg ojie ni plak x-dj suria
tp aku blk awl so aku sempat jmp si dj tuah je
ensem dowh, tp aku xde amek gmb pn ngn dia
i malu u!!! kikiki
ade la bbrape artis yg dtg
mcm si jehan miskin, ellie suriati, dj khairil rashid...

pantang nampak camera

gang gile posing, kami lg glam dr artis uolsss!!

xde dah muke org lain

muko ni laie.. aish kompom mmg glam abes..hahaha

kasi klasik sket

ape pe pn, aku doakan 
2 pasangan mempelai ni akn bahagia hingga ke akhir hayat

ok bye... challoooo!!!

No comments:

Post a Comment