BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 7, 2011

kad wangi

entry kali ni nak story-mori pasal kad wangi
kat umah saya ni dh boleh buat collection dah kad wangi
nnt bila tiba masa saya nak menempah
boleh la saya buat rujukan 
hehehehe *ayatnakpoyo*

thanks a lot kpd kwn2 yg sudi mhantar kad wangi kpd saya
saya akan cuba sedaya upaya untuk memenuhi undangan kawan2 k
kpd yg saya tidak dapat hadir
jgn la berkecil hati ye
dari kejauhan saya akan titipkan doa kebahgiaan utk kalian k :))

k.aini :::ex rakan sekerja ku, @temerloh

azli ::: rakan sekerja gak.. @bera

ecah ::: kawan matrik @klate

achik ::: kwn sekolah aka rumet aku 3 tahun f1-f3 @jengka

kak ija ::: rakan sekerja @bentong

unik kan.. x penah lg aku jmp kad kawen ade calendar
ni adalah antara kad yang sempat saya snap
pssss... sbnrnya ada yg dah terhilang..hihihi
tp janji igt tarikhnya kan *ayatcover*

jemputan kat fb pun bersusun gak :))
im trying to make it
^___^

ok la.. bye..challooo!!!

No comments:

Post a Comment