BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 26, 2011

my bestie wedding

entry kali ni bercerite pasal kawen lagi
huhuhuhu
ramai betul lah yg kawen skg ni
kt umah aku pun dh bersusun kad jemputan
pasal kad, aku cite kt entry lain k

kali ni aku p wedding my bestie masa blaja di universiti dulu
kat seremban 2, negeri sembilan
dialah kuliahmate, dialah housemate dan dia gak roomate aku
mula2 pengajian aku tidak rapat dgn dia
sem 1 boleh dikatakan kami x cakap sgt
sem 2 pun baru la mcm tegur2
tu pun masih tak rapat
kami start rapat masa kami sama2 duk umah sewa
tu pun mula2 x juga rapat sangat

kami bilik lain2..
pastu baru kami satu bilik
barulah kami start rapat
n rapat dan rapat
pindah umah sewa lain pun, kami still akan cari umah sama

dah habis blaja pun kami still contact
kami mmg dh jadi rapat sgt
dan selalu share suka duka
pendek kata, mmg 90% kami share
10% tu simpan utk yg benar2 x boleh di sharekan shj
heheheehe

panjg lak mukadimah
ok 24 april 2011 sah la dia menjadi suri kpd pilihan hatinya
tahniah my dear friend layla

check it out 
comelkan pengantin ni :))

merpati dua sejoli
merampas bunga ::: ambil berkat <3 <3 <3
mari merenjis =D
muka kenyang midi.. hohoho


saya dpt bunga telur sebab saya je yg g merenjis ;p


ni lah gang power rangers saya masa blaja di uni.. xoxo
aku doakan kalian bahagia hingga ke akhir hayat
aku sayang ko sangat2 puan layla..muahxmuahx 

ok.. bye challooo!!!

No comments:

Post a Comment