BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 7, 2011

demam apam polka dot

kalau tgk kt fb, ramai betul org yg buat apam polka dot ni
so aku yg tgh rajin mencuba resepi ni pn try gak la
actually bahan dh lama beli
tp x terbuat-buat,hehehe
biasalah, aku kan seorang yg SGT RAJIN

start kul 8.30pm, aku pn mula la sediakan bahan
kali ni aku ade assistant, kawan aku
so kami berdua pn sama2 sediakan bahan
bila dh siap mix sume bahan
kami pn excited la masukan adunan dlm papercup

lapisan bawah
then masukan filling bluebery

 
lepas letak filling, buat lapisan atas pula
pas dh penuhkan satu papercup
excited plak wat dot-dot nye
huhuhu... ade yg cantek dotnye, ade yg x rupe dot pun
lantak la, janji rasa sedap
sedap ke?????


bila kukus dh ready, mulalah start mengukus
menghitung masa...
15 minit kemudian.....

hasil kurangla memberangsang
apam x naik pun..
dh tu keras plak tu sedih2...
kami pun duk fikir pasal pe jd mcm tu
tetiba aku teringat, letak kain pada penutup pengukus

so aku pn letak kain..
after 15mint berdebar2 ye nk tgok hasil nye....
dup dap dup dap
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
ade dot yg x rupe dots..kikiki

ade filling terkeluar-luar..hehehe
chomell tak????



hai, saya miss froggy...


ni lah hasil percubaan pertama
esok mau buat lagi
lagi special.. nak tau kenapa lagi special
jom baca next entry aku..hihihihi

ok, bye.. challoooo!!!

No comments:

Post a Comment