BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 11, 2011

aku tak mahu merasa kehilangan lagi!!!!!

Ya Allah 
dugaan MU datang kembali
belum sebulan lg aku kehilangan abah tercinta

pepagi lagi aku
aku dah terima satu sms dr kawan baik aku, M

"F***** A meninggal ,xcden awal pg td :( :'( "

juz imagine kalau korang dapat sms mcm ni
aku rasa macam aku bermimpi
berulang kali aku baca
betul ke kawan aku ni
atau dia nk permainkan aku
tp tak kan pasal mati nak buat bergurau
 aku terus call M
meminta kepastian..
M pun mengesahkan, dia cakap dia pun masih terkejut
kawan kami yg bersama dgn arwah, Z,  yang call dia sampaikan berita ni
masa tu aku rasa kan aku seperti di alam mimpi
aku tak mampu nk menerima berita itu
sungguh mengejutkan
bebrapa jam sebelum kemalangan berlaku
aku, M, Z dan arwah F sama2 ber"facebooking"





ni lah kenangan terakhir kami bersama arwah.. coretan terakhir :'((
untuk pengetahuan semua..
F pergi setelah seminggu menyambut ulangtahun kelahirannya ke 25
ENTRI INI

Ya Allah aku redha dengan takdirmu
walaupun hanya seketika perkenalan kita
kamu tetap menjadi kenangan abadi dlm diari hidup ku
semoga roh mu sahabat aman dan tenang di sana
moga dicucuri rahmat dan di tempat dikalangan orang2 yg beriman

AL-FATIHAH

No comments:

Post a Comment