BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 9, 2011

mia zara's birthday party ~ turns to one already

pukul 11 aku n my along p ambil tempahan satay
sementara yg lain kat rumah tengah bz menggoreng bihun
dan siapkan persiapan terakhir

kul11.30 tetamu dh mula penuh kat rumah
majoriti kanak-kanak kecil yg bersekolah rendah
riuh rendah suasana
majlis dimulakan dgn bacaan doa selamat
selepas itu barula sesi memotong kek


waduhh.. siyesnye muka kamu mia.. tenyum la sket =)))

yummyyyy... kek sponsored by mak long
ok, kat ENTRI INI aku ada tunjuk yang aku wat apam polka dot
tp yg specialnya aku tulis huruf kt apam tu
so sekarang aku nk tunjuk kt korang
huruf2 tu sebenarnya membentuk ayat apa
jeng..jeng..jeng..jeng...

special for mia zara <3

ni lah yang dikatakan lebih spesel dr percubaan yang pertama di ENTRI INI
yang ni aku wat special untuk mia zara tersayang on her 1st birthday =)))

lebih kurang kul 1.30 majlis pun selesai 
Alhamdulillah semua berjalan dgn lancar

selepas tetamu dah pulang
tinggal lah family sahaja di rumah
so aktiviti memasak untuk lunch pun bermula...
nak tau ape menu kami???
seperti biasa lah.. tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.................

ok bye.. challooooo

No comments:

Post a Comment