BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 8, 2011

misi seterusnya...jeng..jeng..jeng

mission impossible 24
hehehe.. 
blk je keje bermalas-malasan
tetibe rasa macam malas plak nk teruskan misi aku
ini lah nama nye hangat 'bunga' ayam
kikiki

dalam kul 5 ptg, aku pun mulakan juga misi aku
dalam duk khusyuk menyiapkan misi
kakak aku pun sampai
ramai la penonton aku menyiapkan misi
hehehehe
malu i.. kalau la x jadi misi aku ni...kuikuikui
lebih kurang kul 8.30 mlm barulah selesai misi aku
dan ini lah hasilnya


::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::



kali ni siap ade huruf2 gitu

Alhamdulillah.. hasilnya lebih baik dari semalam
malah lebih gebu dr first trial
"usaha tangga kejayaan"

korang mesti tertanya2 kan
huruf2 tu membentuk perkataan apa
betul tak????
kalau nak tau sila tunggu next entry..hehehehe

ok..bye..challooooo!!!!

No comments:

Post a Comment