BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 18, 2011

dragon datang menyerang!!!

Assalamualaikum...

hah, buat apa tu?? kantoi, tak pose ye.. aip2, tak pose tak leh raya tau..

eh, apa kaitan puasa, raya dengan tajuk entry aku kali ni..hohoho
sebenarnya aku nk menggoda kalian lagi di kala korang tengah puasa..hihihi.. huish, jahatnye aku.. alaaa, relax aa, tak kan lah korang tergoda juga bila baca entry aku ni.. ish.ish.ish. hari ni dh hari ke-18 kot kita berpuasa..

ok..ok.. x mau membebel lagi.. actually, aku nk cerita pasal buah naga.. jangan cakap korang tak kenal buah naga.. sebelum ni, tak kenal lidah buaya. memang nak kena lempang laju2 dengan aku ni.. eh, terEMO plak.. kalau korang tak kenal jugak, nah tgok gambar ni.. 


ni lah roman eh buah nago (tetiba nk ckp noghori)
 buah naga ni, memang best woooo.... lagi best kalau korang letak dulu dalam peti ais, bila dah sejuk, baru lah korang kerat dua. Pastu korek isi dia guna sudu.. yum.yum.yum.. jangan la plak korang kupas kulit dia mcm kupas epal plak..

image from google

tadaaaaaaaaaaaaaaa................ ni lah yang akan terjadi bila korang dah siap mengorek isinya masuk ke dalam perot..hehehe


mula2 dulu, aku tak suka makan buah naga ni.. first time aku makan masa aku belajar kat matrik.. time tu aku makan yg isi putih.. pastu aku try semula makan masa aku kt universiti, housemate aku la, si mas yang menggoda aku makan ni... last2 aku plak yg jadi pemakan tegar buah naga.. hehehe

kepada yg tak penah makan, cuba lah.. tak rugi mencuba.. dah alang2 aku duk cerita pasal buah naga ni, meh aku share kebaikan2 buah naga.. aku dpt ni hasil meng'google' la..heheehe..

            • Tingkat daya tahan
            • Kurangkan metabolisma badan
            • Baik untuk sistem penghadaman dan peredaran darah
            • Kurangkan tekanan emosi
            • Neutralkan toksik dalam darah
            • Cegah kanser usus
            • Cegah kandungan kolesterol tinggi
            • Turunkan kadar lemak

boleh la, kita semua lepas ni cari buah naga sebagai menu berbuka puasa kita.. 

selamat berbuka :))

ok..bye, challooooooo!!!

No comments:

Post a Comment