BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 17, 2011

PENCURI DI BULAN RAMADHAN

aduyaiii... bulan mulia pun ada org nk wat jahat.. orang semua duk berlumba2 nak tingkatkan ibadah dan amalan, yang dia sibuk duk angkut harta orang.. bukan ke bulan Ramadhan syaiton2 sudah diikat, so tak sepatutnye pencuri2 tegar ni p mencuri.. nampak beno korang ni syaiton versi manusia.. ooppss, sorila kalau statement ni agak kasar..

real syaiton is leaving but syaiton bertopeng manusia????
malam tadi, kami ada majlis berbuka puasa dgn MB, so kebanyakan penduduk kt tempat aku tinggal ni, pergi majlis tersebut..maka sunyi sepilah area umah aku ni.. maka si pencuri tegar ni pun mengambil kesempatan.. dia telah mengopak pintu jiran aku.. habis dlm bilik di selongkarnya.. tp Alhamdulillah tiada barang yg hilang walaupun motor yg duk kt luar rumah.. mungkin motif pencuri ni nk curi duit kot.. nsb baik lah jiran aku ni bawa semua duit yg dia ada.. 
google image
kepada pencuri2 tegar, bawa2 lah insaf weh.. bulan mulia pun nk wat keje jahat gak ke??? 

skg ni dah la bkn setakat mencuri, tp membunuh sekali.. Nauzubillah... nsb baik la dia merompak time org xde, kalau tak mesti duk ugut tuan rumah, huh, scary bila membayangkan, dah la tinggal sorang2.. 

aku sgt2 berharap perkara2 yang tidak diingini, berlaku pada aku, family, kawan2 n semua orang la tak kira di mana anda berada.... peace no war!

ok, bye.. challlooooo!!!

No comments:

Post a Comment